Hulp & Contact
Hulp & Contact
Help, mijn product is beschadigd, wat nu?
Het kan helaas voorkomen dat je bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen, willen we je vragen het onderstaande formulier in te vullen.
We vragen je altijd om beschrijving en foto's van de beschadigde levering mee te sturen. Vervolgens bespreken wij het probleem met onze verkooppartner en komen we zo snel mogelijk weer bij je terug met een geschikte oplossing. Wij moeten een schade of een transport schade binnen 48 uur melden bij de koerier, stuur de foto's direct op zodra je de order hebt uitgepakt.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Woos Living Retourbeleid
Niet tevreden met je aankoop bij WOOS LIVING?
Geen probleem! Volg deze stappen om je bestelling snel en eenvoudig te retourneren.
Let op:
Je kunt alleen zelf retourneren als de bestelling ongeschonden en compleet is.
Neem contact op via het https://woosliving.nl/pages/hulp-contact contactformulier als er iets mis is met de bestelling of als je wilt annuleren.
Retourstappen:
1. Retour aanmelden:
Meld je retour aan via het https://woosliving.nl/pages/hulp-contact retourportaal.
2. Verpakken:
Doe het artikel in de originele verpakking en plak het retourlabel op de doos.
Meerdere artikelen? Je krijgt per artikel een label. Plak het juiste label op de juiste doos.
Wegens verschillende magazijnlocaties is het niet mogelijk om meerdere artikelen in één doos te retourneren.
Wil je gebruik maken van de Ophaalservice? Dan word je hierover tijdens het retourproces geïnformeerd.
3. Verzenden:
Breng je pakket naar een verzamelpunt of maak gebruik van de Ophaalservice (afhankelijk van je keuze).
In Nederland lever je het pakket af bij een UPS / DHL-punt. Bewaar je verzendbewijs!
Voor grote artikelen (zoals een bank) halen we het product bij je thuis op. Zorg ervoor dat je op het afgesproken tijdstip aanwezig bent.
4. Terugbetaling:
Zodra je retour onze partner heeft bereikt, storten we het aankoopbedrag (minus retourkosten) binnen 10 werkdagen terug op de kaart waarmee je je bestelling hebt geplaatst.
Meer informatie:
https://woosliving.nl/
https://woosliving.nl/pages/hulp-contact
Vragen?
Neem contact op met WOOS LIVING via het contactformulier op hun website.
We hopen dat dit helpt!
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Zodra je je bestelling hebt geplaatst, sturen we je bestelling door naar ons productieteam om deze klaar te maken voor verzending. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bericht en in de meeste gevallen een Track & Trace-code. Hiermee kun je je bestelling volgen en zien wanneer deze bij je wordt afgeleverd.
U kunt hier ook de status van uw levering controleren door uw e-mailadres en postcode in te voeren.
Grote bestellingen zoals banken en tafels leveren wij altijd op afspraak. Een koerier zal een week voor de levering contact met je opnemen om een afleverafspraak in te plannen.
Gerelateerd aan
Status levering
Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen, wat nu?
Wachten op je bestelling is nooit leuk. Is uw product nog niet geleverd, maar is de verwachte levertijd al verstreken?
Stap 1: Controleer hier de bestelstatus door hier uw e-mailadres en postcode in te voeren
stap 2: Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op via ons contactformulier of onze chat. Zorg ervoor dat u uw bestelnummer bij de hand heeft, zodat wij u zo snel mogelijk kunnen helpen.
Heb een vraag
Als je een probleem of vraag hebt waarvoor onmiddellijke hulp nodig is, kun je op de knop hieronder klikken om live te chatten met een medewerker van de klantenservice.
Houd rekening met 06 - 12 werkdagen vanaf het moment dat je pakket bij ons aankomt voor een terugbetaling.
Contact opnemen Live chat